Често задавани въпроси

Начало » Често задавани въпроси

Отговори на някои от често задаваните въпроси. Ако не можете да намерите отговор на въпроса, който търсите моля пишете ни.

Как да се регистрирам?

За да се регистрирате в нашия сайт, използайте линка в горния десен ъгъл "Регистрирай се". След като попълните нужната информация натиснете бутона "Регистрирай се". Системата ще ви изпрати линк на посочения email адрес с който да активирате вашия профил.

Защо трябва да активирам профила си при регистрация?

Активирането на профила е задължително с цел осигуряване на сигурност на клиента. След като поръчате билет, BOXOFFICE автоматично изпраща елекронен билет на посочения от вас email адрес. За целта трябва да се уверим, че въведените данни са коректни и че никой не злоупотребява с Вашите данни.

Забравих си паролата. Как да я възстановя?

В случай, че си забравите паролата, използвайте линка в горния десен ъгъл "Забравена парола". След това посочете вашия email. Системата ще ви изпрати автоматичен email с потребителско име и временна парола за достъп. След като влезете във Вашия профил, можете да смените паролата с удобна за Вас.

Задължително ли е да се регистрирам?

Можете да използвате информативната част на страницата ни без регистрация. В случай, че искате да си поръчате билет, регистрацията е задължителна. Можете да го направите предварително или в процеса на поръчка. С цел улесняване на процеса на регистрация, BOXOFFICE изисква само минималната необходима информация. 

Регистрацията Ви осигурява бърз и лесен начин на поръчка на билети при следващо посещение на нашия сайт.

Как мога да си платя билетите?

При всяка поръчка системата ви дава право да изберете един от всички възможни начини за плащане за избраното от Вас събитие.  BOXOFFICE предлага 7 начина на плащане, но самото събитие може да предлага по-ограничени начини за плащане. Възможните методи са следните:

1. На каса – можете да платите на касата на организатора на събитието. Информация за адреса и максималния срок за плащане ща получите при самата поръчка.
2. Epay – можете да платите чрез платежната система Epay. За целта трябва да имате регистрация в системата на Epay (https://www.epay.bg/). При избора на този метод за плащане ще бъдете прехвърлени към защитен сайт на Epay, където трябва да въведете вашите данни и да потвърдите плащането. След успешно плащане ще бъдете прехвърлени отново към нашия сайт boxoffice.bg
3. Плащане с карта – можете да платите с дебитни и кредитни карти MAESTRO, VISA, VISA Electron, MASTERCARD, MASTERCARD Electron и VPay. Услугата се предоставя чрез виртуалния ПОС терминал на Обединена Българска Банка АД. При избора на този метод за плащане ще бъдете прехвърлени към защитен сайт на ОББ, където трябва да въведете вашите данни и да потвърдите плащането. След успешно плащане ще бъдете прехвърлени отново към нашия сайт boxoffice.bg
4. EasyPay – Можете да платите вашите билети чрез системата на EasyPay. При избор на този начин на плащане системата ще ви даде уникален 10 цифрен номер който трябва да бъде предоставен на една от 2241 каси на EasyPay. Пълен списък с офисите можете да намерите на http://www.easypay.bg/?p=offices
5. Партньорска мрежа – Можете да платите вашите билети в някоя от партньорскитата мрежа на BOXOFFICE.
6. Наложен платеж – можете да платите сумата на вашата поръчка на куриер при доставка на билети. В този случай дължите допълнителни 3 лв. добавени върху стойността на вашата поръчка. Сумата, която плащате на куриера при доставка, включва куриерска пратка и такса наложен платеж. Улугата се извършва чрез куриерска фирма ЕВРОПЪТ.
6. По банков път – При избор на този начин на плащане трябва да осъществите плащане до 24 часа по сметката на БОКС ОФИС ЕООД. Ако до 48 часа сумата не е постъпила в сметката на БОКС ОФИС ЕООД, направената от Вас поръчка ще бъде автоматично анулирана. В основание на плащане трябва да посочите номера на вашата поръчка.

Можете да направите банков превод в една от следните сметки:

УНИКРЕДИТ БУЛБАНК

БОКС ОФИС ЕООД
IBAN: BG04UNCR70001520911595
BIC: UNCRBGSF
В основание на плащане трябва да посочите номера на вашата поръчка.

Как мога да си получа поръчаните билети?

При всяка поръчка, след избор на начин на плащане, системата ви дава право да изберете една от всички възможни начини за плащане за тази поръчка. BOXOFFICE предлага 4 начина на доставка, но самото събитие може да предлага по-ограничени начини за доставка. Възможните методи са следните:

1. На каса – можете да получите вашите билети на касата на организатора на събитието.
2. Партньорска мрежа – можете да получите поръчаните от вас билети в избран офис от партньорската ни мрежа.
3. Куриер – можете да получите вашите билети чрез куриер. В този случай се дължи допълнителни 3 лв. добавени върху стойността на вашата поръчка. Сумата включва куриерската пратка и такса наложен платеж. Улугата се извършва чрез куриерска фирма ЕВРОПЪТ. Поръчката ви ще бъде обработена и предадена по куриер до 24 часа, като куриерската доставка ще бъде извършена на следващия работен ден.
4. Електронен билет – можете да изтеглите вашите билети директно от профила Ви. След като успешно извършите плащането, вашите билети ще бъдат активирани (При плащане по банков път, билетите ще бъдат активирани след като са постъпили по сметката на Boxoffice, за което ще получите потвърдителен email). Може са си свалите билета и да го принтирате. Билетите са действителни само в А4 формат и трябва да бъдат предоставени на проверяващите лица в цялостен вид. Изпратеният билет в формат .pdf (за целта ви е необходима следната програма Adobe Reader).

Регистрирах се но не получавам email за активация. Защо?

Моля уверете се, че сте въвели правилно email адреса си. Съща така, може да проверите спам/junk папката на пощата си. Ако откриете, че писмото е пристигнало в спам/junk папката, то ви съветваме да го отмаркирате като спам, за да може в бъдеще да получавате вашите писма/електронни билети нормално.

Ако все пак не откриете писмо с линк за активация, моля пишете ни.

Как да си изтегля електронния билет?

Можете да изтеглите вашия билет директно от профила Ви. Моля принтирайте билетия и го предоставете на проверяващите лица в цялостен вид. Билетите са в формат .pdf (за целта ви е необходима следната програма Adobe Reader).
Вашите билети са активни в "моят профил", където можете да видите всички ваши поръчки. В "детайли" на поръчката може да видите всички билети и да си изтеглите електронния билет.